Wednesday, October 18, 2006

Jag saknar verkligen Matilda. Så himla tomt utan henne. Just det där att man inte kan åka över när man vill, nu bor hon alldeles för långt borta. Kommer inte träffa henne förens i jul. Det är en evighet. Då kommer jag inte bo i väsby längre. Det känns skumt.
Nästa vecka kommer vi få börja visa vår lägenhet. Skumt att ngn annan ska flytta till vår lägenhet. Visst, vi har inte ens bott här ett år. Men det är vårat hem. Men jag längtar så det värker till vår nya lägenhet. Just nu har man inte hunnit glädjas. Det har varit så mycket annat praktiskt att tänka på. Saker man visste man skulle göra, men som man inte trodde skulle ta så mycket tid eller va så krångligt....

I dag e d 2 veckor kvar. Vi kommer inte flytta in om 2 veckor men vi kommer garanterat åka dit då! Vi får nyckeln då. Vi kan börja planera hur vi ska ha det=) fast det har man redan börjat göra, lite i alla fall.
Overkligt känns det men totalt underbart!

Så glad att göra detta tillsammans med David, jag kunde aldrig hittat en kille som var bättre för mig.
Älskar dig babe!

No comments: