Monday, February 28, 2011

Monday

I går var jag o f på floating, en mycket intressant och härlig upplevelse!
De 50 minuterna man låg i tunnan bara flög förbi! Jag kände ingen klastro trots att man var instängd i en tunna.
Var härligt o känna hur vattnen lyfte kroppen, höra musiken, blunda o bara flyta med!:-)
Kan verkligen rekomendera det!:-)

I dag är jag hemma från jobbet, vaknade m feber, riktigt svårt för att vara hemma o ta det lugnt, speciellt när man vet hur mycket jobb det medför i morgon!

Nu ska jag ta mig nått att äta!:-)

4 comments:

Anonymous said...

menar du inte att det kändes som om de bara "flöt" förbi ;-)

Lina

MsEmsan said...

Ha ha ha där fick du till det:-)

Anonymous said...

Värst vad du har börjat köra massa ordvitsar nu då Lina! Har du hittat din grej kanske? ;-)
Anna

MsEmsan said...

Hon fann sitt rätta jag i Thailand;-)