Friday, September 24, 2010

Not like any other friday

Kom sent från jobbet i dag, vårt nya system vi implementerat med sap sket sig totalt.
Jag skulle ha gäster 19 så det blev mkt stressigt, men syster yster kom tidigare och hjälpe mig=)

Kvällens middag bestod av kyckling m kantarellrisotto och spenat, rödlök o jordgubbssallad. Till efterrrätt blev det snabb cheesecake.
Erika o Per har varit i chichago, jag fick en massa fina presenter!

Nu har jag målat naglarna och lagt fram lite saker till i morgon. Min chef plockar upp mig med taxi 07.30 pga lidingöloppet,så det gäller att gå upp i tid.
Kommer bli en lång men rolig dag.
Mässan börjar 9.30 och håller på till 17. På kvällen är det middag med glitter och glamour tema=)

Nu ska jag tvätta av sminken o sen är det dags för sängen!

No comments: