Tuesday, September 21, 2010

Bad timing

Ibland så... Saker kommer vid helt fel tid. Jag känner mig grymt kluven, tankarna bara snurrar. Ska försöka få dem stanna tills nästa vecka. Tankarna får komma igång på riktigt då.

Har varit o kört pump efter jobbet, nu ser jag på idol, ska snart ut med djuren.

Allt mitt tempo sedan jag flyttade hit har tagit ut sin rätt, jag är helt färdig. Denna vecka har jag därför valt att inte boka in en massa. Skulle ha träffat Linda i morgon, vilket jag gärna gjort, men känner att det blir för stressigt att åka till väsby eftersom jag har hundarna.
Man ska lyssna på sin kropp, det är väl bättre sent än aldrig?=)

Ha en skön tisdags kväll!

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Kunde inte sagt det bättre själv! Lyssna på hjärtat och kroppen! Puss

MsEmsan said...

Yes, i will=)puss