Monday, September 27, 2010

Konsert i min lägenhet

Jag har fått en ofrivillig konsert i mitt vardagsrum, härligt med musikaliska grannar, jag tyckte bättre om när de bara spelade, nu har de började sjunga oxå, jag hörde inte ens idol. En riktig basröst som gör att mitt golv vibrerar. Jag brukar inte störa mig på mina grannar, men rejält irriterande när man inte ens hör sin tv när man efter en lång dag ville ligga på soffan och slappa framför tv:n.

Denna dag har inte varit bra. Min iphone hade ställt om tiden så jag kom sent till jobbet, när jag valde ta t-banan för att jag var sen, då hade tåget fått nått fel så det sa att jag var i näckrosen istället för stadshagen så trodde jag var så vimsig att jag hoppat på fel, men så var det icke.
Har varit sjukt mycket på jobbet i dag pga en ändring i systemet,har inte hunnit med nått annat.

Avslutade dagen med ett spinningpass tillsammans med Anna, sen jag kom hem har jag ätit, betalt räkningar i mörkret för min taklampa har gått sönder och vi kan ej byta den utan stege=(
Sen försökte jag se idol då, men då satte ju kråkan där nere igång, hoppas han slutar snart, jag är trött o vill kunna sova i tid för en gång skull=)

Morgondagen kan nog bara bli bättre=)

2 comments:

Anna said...

Hoppas du får en bättre dag idag vännen!

Puss

MsEmsan said...

Tack gummsan, dessvärre blev den inte det=(

Puss