Thursday, September 02, 2010

48000!

Jag höll på att tuppa av i dag. Skulle certifiera en faktura för mitt mobila bredband- den var på 48000!
Trodde det skulle va ett belopp som 199 eller dylikt.
Jag mailade min chef i panik och hon lugnade mig med att det måste skett nått galet.
Men jag mådde skit över detta hela eftermiddagen, förstod inte hur.
Ansvarig mailade operatören men vi hann inte få något svar innan hemgång.
Jag träffade henne när jag gick och hon skämtade att jag skulle få ett skönt löneavdrag.
Sen berättade hon att fler debiterats dessa sjuka belopp på bygget, så då kände jag mig något lugnare.

Efter jobbet mötte jag Ola och körde ett hårt pass, tror vi nästan körde två timmar, känner mig helt mör. Sen har vi hängt hemma hos honom, han bjöd på god middag, det var snällt.
Gillar min nya pt, med detta tempo kommer jag bli biff till jul ha ha

Nu ska jag lägga mig, är super trött!

No comments: