Saturday, May 01, 2010

That was then

I dag är det en extra tung dag, min o Davids årsdag. I dag skulle vi firat 6 år om det vore annorlunda. Tittade tillbaka på bloggen från förra året, då firade vi på vår favorit, Halvgrek plus turk, året innan var vi i NYC.

Hur livet kan förändras, för ett år sen när vi firade hade man ingen aning om vilka vändningar livet skulle ta, ända fram tills i höstas var jag säker på att D var mannen jag skulle spendera resten av mitt liv tillsammans med.
Nu börjar jag komma till insikt med vad som är bäst för mig o hur jag kommer kunna må bra igen.
I kväll blir det middag med min vapendragare Rebbs, vi får fira mitt kommande liv istället för att jag ska deppa ihop mer över att livet inte alltid blir som man hoppats.

Ska vila lite nu, är inte helt på topp.

Ciao!

2 comments:

Cin said...

Åhhh.. Memsan...
Kram

MsEmsan said...

=( kram