Wednesday, May 26, 2010

Fallen

I kväll skulle jag haft en aw med Stefan, han hade glömt det, men det gjorde inget.
Skulle ist styrt min kos till Lotta, men blev kvar på jobbet till efter sex, han som hade min tjänst innan skulle visa mig hur man framställer lönsamhetsrapporter, intressant. Synd bara att jag ej hann till Lotta=(

När jag kom hem tog jag en powerwalk i haga, super skönt!



På vintage marknaden i lördags var det en tjej som tillverkade kakfat som hade ett stånd, de var superfina, gjorde av fat o koppar.

Hon har en hemsida man kan beställa i från: Druse

2 comments:

Anonymous said...

Synd att du inte hann komma ikväll...

Ja det passar ju utmärkt att du flyttar in då, då har jag nånstans att äta! :)

Puss Anna

MsEmsan said...

Ja as trist=(

Ja he he he think smart gumman, du är välkommen varje dag, kanske bjuder på ett glas oxå he he he

Puss