Monday, May 31, 2010

I dag får jag min dom!

Har blivit lite sömn i natt, hela dagen har jag känt mig som ett ufo som inte får något gjort, tankarna vandrar iväg på annat håll.
O när jag är som minst upplagd ska jag träffa min nya förening, i dag 19,10, ska sitta kvar här till dess, ingen mening att gå hem....


Har även kontaktat flyttfirma i dag, inför min flytt den 28:e. Eftersom det är en måndag och Maija måste kunna komma in i lägenheten tänkte jag att jag skulle ta flytthjälp, känns som ett bra beslut.
Denna vecka måste jag börja packa, lägga ut saker på blocket. Är helt utan motivation.
Jag vet inte vad jag känner för att göra längre. Jag känner mig som ett tomt skal. Önskar jag kunde finna meningen igen, men det känns långt, långt borta....

1 comment:

Anonymous said...

Tack för kläderna till Ina ;-)
/P