Sunday, September 27, 2009

Skön söndag

Middagen i går på Halvgrek plus turk var i vanlig ordning kalas=) Så god mat där! Efter middagen promenerade vi hem, tog ett glas på vimmel vid oss sen gick vi hem. En alldeles lagom kväll, mycket trevlig!

I dag skulle jag träffat Rebban, dock kom hon hem så sent så det blev inget med det. Nästa helg kommer vi nog ses endel dock=)

Åkte till mamma och pappa med Pumba, Rocky hakade med till Davids syster och man.
Jag hjälpte mamma o pappa att installera nytt antivirus sen åkte mamma o jag till Stinsen, köpte ett par nya skor till mig, ett par till David o ett par till Erika.
David var så snäll att jag fick skorna av honom, super snygga från DNA=)

David kom sen till mamma och pappa så åt vi middag där=)

Sen vi kom hem har jag lagat matlådor, börjat plocka ur köket och betalt räkningarna.

Så var även denna helg förbi, kommande vecka blir kort, tre dagar, sen London=)


Ett av mamma o pappas äppelträd med dessert äpplen, de ska jag plocka lite av när jag kommer hem, är bra att göra paj på:

No comments: