Wednesday, September 09, 2009

Blue

Jag har hittat en bluetooth funktion på min dator, så nu är det enkelt att föra över bilder från mobilen=)

Var o körde intensiv i dag efter jobbet, var sjukt jobbigt, känner mig fortfarande helt slut. Var verkligen på tiden att komma i gång igen nu!
Efter jag kört gick jag in på en thaiaffär bredvid o köpte lite grejs, älskar thaibutiker, de har alltid det bästa=)
Sen hämtade David upp mig och vi köpte en ny tvättkorg och blommkrukor till sovrummet, börjar bli bra där inne=)
Erika var snäll och tog med hundarna efter jobbet i dag, de skulle gå 7 km, först skulle hon bara ta Rocky men hon hade inte hjärta att lämna Pumbis=)
Så snäll syster jag har=)

Mycket tomt här nu, både David o hundarna är borta, har precis sett fotbollen, nu väntar jag på att idol ska börja, sen ska jag sova=)

I går på ikea köpte vi dra på lakan, Lina har pratat så gott om det o jag förstår varför=) Tack gumman för tipset!


Denna söta tvättmaskin såg jag när vi kolla efter diskmaskin i söndags, i want it!


No comments: