Thursday, September 24, 2009

One more

I dag när jag åkte hem från jobbet stoppade polisen mig, jag fick blåsa och visa körkortet, kan tänka mig att många kommer rattfulla från värtan efter kryssningar,men på mig fick de inget napp.
När jag hade blåst sa han:
"- Det var negativt-"

Jag svarade bara vilken tur och han skrattade. Kom på det efteråt att vilken tur kan uppfáttats som om det kunde varit så men försökte nog va lite skämtsam o han tog det, vilken tur=)

I kväll har Johnny o David varit här, jag bjöd på pannkisar o de drack vin till=) Vilken kombo! Nu är de på Jay Z:s fest, David var klädd som en ljusblå smurf o Johnny som en mörk blå=)

Fick hem min nya telefon i dag, har fortfarande inte stoppat i mitt sim i den, borde man ju testa innan jag lägger mig he he he Ska bli skönt med en fungerande telefon!


Även bänkskivan kom hem i dag, så nu är det fullt med saker i köket, känns att det börjat bli dags nu=) Ska o beställa hela köket på lördag=)

Just nu bakar jag paj, har en ny pajform som ej gick in i mikron så nu är den inne i ugnen, blir nog godare dessutom!


Sov gott, i morgon är det fredag!

No comments: