Tuesday, September 08, 2009

I'm a bad blogger

Tappade min dator i golvet i går så modemet glappar, hade skrivit ett långt inlägg som försvann=(
David lagade modemet med superlim i dag så det funkar, trots att det glappar=)

Frisörgalan i fredags var jätterolig, Elie vann, han förtjänade det verkligen=)
Vi åt trerätters och drack gott vin, en toppen kväll. Bilder komme sen, kameran är på laddning.

Hoppade kickoffen i lördags då jag hade ont i magen hela fredagen och inte kände mig 100 på lördagen. Kickoffen skulle spenderas på en båt hela dagen, Calle hade badat naken och en 44 årig säljchef hade sex med en 20 årig repan tjej. Se där!
Jag spenderade min dag på stan med David, sen åt vi kräftor hos Elle & Fredrik.

I söndags åt vi brunch med Anna & Erik sen kolla vi diskmaskin=)

I Kväll har jag kört med Anna på gärdet,så roligt att hon jobbar där nu så vi kan luncha o träna!
Sen åkte David o jag till Ikea, sista gången innan vi ska beställa, nu är allt klart. Känns skönt, är less på Ikea nu!




Jag o Madde i fredags:

No comments: