Wednesday, September 23, 2009

Efterlyst

I dag körde jag intensiv, hade typ ingen energi alls, var hur jobbigt som helst! Efter träningen strosade jag runt inne på prisxtra, köpte lite allt möjligt=)

Köpte bland annat denna och åt till middag, orkade inte laga, är solo i kväll.
Den var helt ok=) Var tvungen att testa då de gjort så mycket reklam för den o jag älskar tacos!



Nu ser jag på idol sen blir det efterlyst, skönt med lugna tv kvällar nu när hösten börjar komma=)
Så kallt på mornarna och kvällarna och underbart varmt och soligt på dagarna, sånna höstdagar gillar jag!

David kommer nog inte hem förens vid 1 stackarn, sa till han att han borde sovit en extra natt men han ville hem. Hoppas han kan ta sovmorgon i morrn.

Vilken händelse med rånet i morse, Stefan hade vaknat av helikoptern och sett den, men hade somnat om=) Vilken planering det måste legat bakom, undra hur mycket det kom över?
Känns inte som något som händer i lilla Sverige, allt blir värre och värre, tur att ingen kom till skada i alla fall!

Ha en trevlig kväll=)

No comments: