Tuesday, July 22, 2008

Tisdag

Både måndag och tisdag har varit tokstressiga. Satt över i dag, sen åkte jag och vattna hos mamma och pappa. När jag kom hem hade David gjort våfflor sen har jag bara tagit det lugnt.
Är så glad att mamma och pappa kommer hem i morgon och Erika kom hem i dag så slipper jag sköta massa blommor!

Fredag hos Tess var jättetrevligt=) Vi skrattade så vi grät o åt gott!

På lördagen tog vi vårt pick o pack och åkte ut till Blidö, var fantastiskt väder så vi tjejer låg och slappade på bryggan medans killarna va ute och fiskade. Anders testade på vattenskidor=)På kvällen grillade vi och drack vin=)
På söndagen åker killarna ut och fiskar, jag och Elle tar en promenad med hundarna sedan börjar vi diska iordning lite.
När alla vaknat äter vi frukost.
sen tar vi tjejer båter till kondis och köper med oss fika. När vi kommer tillbaka provar Lina och Fredrik vatten skidor o ring, så duktiga så=)
Sen var det dags att städa och åka hem=( Helgen gick som vanligt för fort, men det var underbart!
Bilder kommer sen!

Nu ska jag vänta på att tvätten blir klar sen ska jag sova.

Krya på dig Lina,gumman!

Puss

No comments: