Thursday, July 31, 2008

Puh!



Nu har jag städat klart=) Känns underbart när man är klar! Började i går och dammtorkade, torkade luckor o så i köket och kaklet i badrummet.
I dag har jag dammsugit och skurat. Nu är det underbart rent här kan jag lova! Vi måste verkligen köpa en ny dammsugare, våran är katastrof!




Sen har jag tagit hand om min sjuke pojkvän lite granna oxå.
Jag fick en aloe planta av Matilda för 3-4 år sedan. Det är den enda blomma jag lyckats hålla vid liv så länge. Och inte nog med det- den har förökat sig oxå! Fem skott har kommit, häromdagen satte jag ett i vatten och den har redan rotat sig. Blir roligt att se de andras utveckling oxå=) Om Tulltis inte bodde så långt bort hade hon självklart fått ett!
I morgon jobbar jag min sista dag innan semestern. Innan så har jag inte känt att jag behövt semester så mycket, men nu när det börjar närma sig känner jag att jag verkligen behöver det!
Nu ska jag sova, måste vara pigg i morgon!
Sov gott=)

1 comment:

Anonymous said...

åh åh åh... jag vill oxå ha en aloe planta!!!
Kan jag få ställa mig i kö för ett planterat skott?????
pls pls pls
kram