Sunday, July 06, 2008

Soff Potatis

I dag har jag varit en riktig soff potatis, legat på soffan hela dagen. Varit sjukt trött efter gårdagen. En jättelyckad fest, kom hem först halv fem. Dessvärre dog min kamera på en gång efter vi kom dit så jag fick typ inga bilder=(
Ullis man och två av hans kompisar gjorde ett jättebra uppträdande med BSB låtar för henne=) Var jättemycket trevligt folk där oxå, många som jobbat på mitt jobb så det var roligt att träffa dem igen.

David var och fiskade i dag, var skönt att bara va själv och göra ingenting=) Man behöver sådana dagar ibland, bli allt för sällan.

Hittade en rolig sida i dag, allt de säljer är ROSA =) Där kommer jag garanterat shoppa!

Nu ska jag försöka avsrunda kvällen så morgondagen bli rolig.

Sov Gott och välkommna hem Elle och Fredde!!!

1 comment:

Elle said...

Tack gumman, va gullig du e :-)...ska bli kul att ses snart igen,,,kraaaaam