Monday, July 14, 2008

Kväller

Sitter här med Rocky liggandes i knät och har precis ätit en jättegod pasta jag gjort=) David är borta i kväll så jag fick njuta av den själv, mmmmm!

Efter jobbet i dag åkte jag och vattnade hos mamma och pappa. De har på tok för mycket blommor, visst är det fint men jag skulle aldrig orka ha så mycket blommor!
När jag kom hem gick jag iväg till gymmet, otur nog började det spöregna så jag var helt blöt när jag kom fram, körde på Fridhemsplan.
Var super skönt att träna igen, på tok för längesen!
Även när jag gick hem från gymmet regnade det=(

När jag kom hem kom Sussie och Anders och hämtade saker jag tagit med mig från Matilda. Sen gick jag ner till affären och handlade och lagade sedan mat. Shit vad kvällarna går fort!

O imrg ska vi få träffa bebis Ester=)

Så nu ska jag slappa en stund o sen lägga mig!

1 comment:

Anonymous said...

Lova ta en massa kort på knyttet och maila mig eller lägg upp här. Jag vill också vara med!!! Puss