Friday, July 25, 2008

Hektisk vecka

Denna vecka har varit sjukt hektisk, jätteskönt att den är slut. Nu jobbar jag bara en vecka till, sen är det semester.
I går var Elle, Lina, Lotta och jag och åt på thaibåten, jätteroligt att Lotta också ville komma med=)
Maten var super gott och vädret var fantastiskt=)
När vi ätit klart gick Elle och jag och tog ett glas Rosé på sommar sen gick vi hem till oss så Elle fick skjuts med Fredrik hem.
Jättetrevlig kväll! Älskar verkligen att göra saker på sommaren=)

I dag var jag o Tess och åt lunch på ett nytt ställe vid stationen, thai/kina buffé, var super gott. Alltid så roligt att träffa Tess!

I dag ska David och jag till Erika o Per på middag, hon är super brun, såg hennes bilder från FB.
I morgon ska vi till Linkan o hjälpa älsklings Elle o flytta=)

So Long!

No comments: