Monday, April 02, 2007

Säg att du älskar mig

I lördags kväll såg David o jag två filmer. Den första, säga att du älskar mig, var verkligen en gripande film. Både jag och David mådde sjukt dåligt av den. Handlar om en tjej som blir våldtagen och sen går det rykten om henne att hon e en "hora". Fruktansvärt att se övergereppet och se all smärta hon fick gå igenom. Den hade ett bra budskap och är verkligen värd att se. Den andra var world trade center, även denna väldigt tragisk!
Så efter lördags kvällen var man lite speachless om man säger så.

I går var det gymmet, sen skärholmen centrum o Ikea. På kvällen bio med Elle o Fredrik, såg nya Beck filmen. Super bra, spännande!
Om Erika ser den kommer inte hon vilja åka tunnelbana igen. Filmat vid hennes t-bane station.

I dag när jag kommer till jobbet har jag fått tillbaka min andra tenta, alla rätt även på denna=) Finns nog inget bättre sätt att börja denna måndag!

1 comment:

Elle said...

grattis!!!