Wednesday, April 04, 2007

Fest hos Jani

Nästa fredag ska licensgruppen plus jag o Stellan som slutat där hem på fest hos Jani.

I går höll vi på o maila bakom Janis rygg, han har semester;-)

Janis inbjudan kom för ett tag sen:


Välkomna hem till mig efter jobbet….även om ni bjudit in er själva. Sprit, musik och snacks finns men ni får ta med er virke samt ev. mat.
Hur sent det blir och hur kvällen artar sig får vi se, inget schema satt.
Ni behöver inte skicka svar, tänkte bara se till att alla kan planera in kvällen i sina kalendrar på enklast möjliga sätt.

Stellans svar:


Hej på er,

Jag kommer gärna och hjälper till att dricka upp Janis sprit...

Malin:

Nämen så roligt =)

Det ser vi fram emot!

Stellan:

Nu kan jag inte riktigt avgöra om du driver med mig eller inte :-)

(Det är inte snällt att driva med gamla farbröder vet du väl.) Jag intalar mig själv att ni faktiskt tycker det är kul...

Jag:

Klart vi tycker det ska bli kul o träffa dig=)

Malin brukar väl inte va ironisk;-)

Marcus:

Personligen tycker jag att det ska bli kul att så många kan komma o stöka ner Jannis lya… ;)
Känner ni några tyska technobögar så är dom mer än välkomna , Jani står för busstransporten… =)

Stellan:

Jag har en "läderläbba" från Norra Finland i min bekantskapskrets, ska höra med henne, du gillar väl piskor Marcus?

Passar väl för övrigt bra då det finns finsktalande personer i gruppen som kan bistå när vi andra inte förstår hennes komandon...

Jag:

Ja gärna Stellan=) Slipper jag att han trackar mig om all smisk jag hotar med i ett aggressivt syfte. Han tolkar det sexuellt, så han kan nog behöva läxas upp av en tysk läder lebba!

Marcus:

Denna kväll blir ju bara bättre å bättre… J

Sprit Mat å Spank… ;)

Malin:

Ja det bådar ju gott, eftersom det känns som den redan spårat ut…

Marcus:

Den har inte spårat ur förens Emma favvis (Rille från *pip*) blir me bjuden… =)

Paola:

Men sade jag inte det???

Det är han redan ju!!!!!!!!

Emma:

Hjäääälp, nu börjar detta kännas otäckt;-)

Tur att jag har hemligt nr o ny nyckel tii porten.

Men det känns som det kan bli en knasig kväll=)

Stellan;

Ha ha ha! Jag tror det här kan bli rätt kul...

Känns ganska skönt att man inte behöver komma tillbaka till *pip* på måndagen efter och skämmas, som chef ska man ju föregå med gott exempel.... Eller hur Malin? :-)

Malin:
Absolut.. jag kör den kvällen har jag inte sagt det?

Emma:

Yeah right;-)


De är lite knasiga på min förra avdelning, Ni kanske förstår varför jag slutade ;-) ha ha ha

Men ärligt kan jag sakna dem mycket!

No comments: