Tuesday, April 24, 2007

Huva!











Vi åkte för att kolla på kläder till bröllopet i går. Vi kom dit o hon var typ jätteskum. David provade sin smoking o sen sa hon att jag skulle kolla på klänning. Då frågade jag vilka som va till uthyrning o hon påpekade att få var det. David sa då att vi skulle hyra. Hon ba prova så kan vi se. Sen tar hon fram klänningar och när jag väl bestämt mig för en sa hon denna vill jag inte hyra ut, utan menade på att jag skulle köpa den för 4000 spänn. Åhhhh blev så jävla förbannad. Jag kan ta att hon inte vill hyra ut alla sina klänningar, men det som gör mig förbannad är att hon ber mig prova en köpesklänning trots hon vet att jag bara ska hyra. När hon sa det hade jag klätt på mig o klockan var sju så de stängde. Så nu måste jag tillbaka någon dag. David tyckte oxå det var skit olustig stämning där, så han ringde sin mamma i går och hon skulle styra upp det. Annars går jag till Lillys o hyr, där har de vackra klänningar o bra service!
Dessutom hann vi inte till gymmet som vi tänkt oss, grrrr. Hade jag fått tag i klänning så det var klart hade det vart värt det men nu....=(
Huva!

No comments: