Friday, April 20, 2007

Förbannad!


Han:När började du använda korta kjolar/klänningar?
Jag: : sen det blev så otroligt poppis o så kort e den inte
Jag: den går en bra bit ner på låren
Jag: jag kan inte ha får långa för då ser jag kortare ut än vad jag redan är
Han: hahaha
Han:varför inte ha på sig jeans?
Han: varför har tjejer inte lärt sig?
Han: ;)
Han:vad tyckler du om killar som går runt i spännislinnen alt nätlinnen?[
Jag: jeans har jag till vardags
Jag: jag tycker det e klädsamt med klänning
Jag: har hur många som helst
Han: :)
Jag: samma sak gäller killar, de får ha på sig de tycker om
Jag: nätlinne kanske man inte kan jämföra med en klänning
Jag: dålig liknelse
Han: nej nej
Han: inte jämföra ... Tjejer som har på sig korta klänningar/kjolar snackar killar om på ett visst sätt
Han: samma sak med killar ... Tjejer snackar om dem på ett visst sätt
Jag: jag tror du fastnat
Fattar Ni varför jag dumpade karln? Vilka jäkla åsikter!

No comments: