Sunday, April 18, 2010

Tömd

I fredags kom Erika, Rebecka & Carolina hit på middag, var trevligt! De är så gulliga=)
Rebbs o jag har bokat en resa till Milano, måste ha milstolpar i livet nu.

I går kväll var jag på Sofies 30 års fest, var jättetrevligt, hennes nya lägenhet var superfin. Man blir inspirerad när man ser hur fint andra har det!
I morgon ska jag o kolla på en lägenhet som jag verkligen tror kan vara något för mig!

I dag har jag åter fått uppleva besvikelse, i detta läge när man inte trodde det fanns rum för mer.
Jag är verkligen tömd på energi, jag skulle vilja ta en pause från mitt liv, är det möjligt?

2 comments:

Cin said...

Jag önskar att du ska få uppleva ngt som automatiskt får dig att le, och som gör dig varm av lycka inombords! Om så bara för en liten stund, så du får lite styrka.
Kram

MsEmsan said...

Ja jag önskar den dagen när jag kan le kommer väldigt, väldigt snart. Just nu känns det som den är långt borta=(

kram