Thursday, April 15, 2010

KAOS

Det är verkligen kaos som råder i mitt huvud för tillfället. Sjukt svårt att sköta jobbet när en massa annat tar ens ork o energi, de är gulliga mot mig här, de vet om allt. De trodde jag varit ledsen för jag inte trivdes här o var jätterädda för det.
Men samtidigt är vi i ett kaosartat skede här med efter systembytet. Så det är bara köra på.

I helgen hoppas jag allt blir klart hemma, så vi kan sälja o jag kan börja leta efter min egna lägenhet, eller vår, min Pumba o Rockys.
Mamma är så gullig, skickat mig en massa länkar=)

Inge vidare att vara i lägenheten som man trodde man skulle bygga framtiden i, det ger min ångest, jag vill bara bli av med den.
Älskar lägenheten, o köket som aldrig hann bli klart, jag hoppas det kan bringa glädje till någon annan.

Nu ska jag göra klart lite...
Ciao!

4 comments:

Annika said...

Åh gumman. Du kommer få en fantastisk framtid, även om den blir annorlunda än vad du räknat med. Love u.

Vickie Vegas said...

Sötis, det kommer bli så bra! Vägen dit må vara tung och jobbig, men du kommer få allt stöd du behöver från alla i din omgivning. Och du är starkare än du tror, tro mig. Du har så mycket reserver du inte vet om förrens de verkligen behövs.

Du förtjänar all kärlek, lycka och glädje i världen! <3

Tack igen för igår! Det var fantastiskt kul! Puss

Cin said...

Jag får en stor klump i magen, och känner din smärta, men hoppas att detta för ngt gott med sig för dig.
Stor kram

MsEmsan said...

Tack tjejer, vad söta Ni är!

kramar