Wednesday, April 28, 2010

En lunch i solen

I dag var Camilla på mitt jobb så vi passade på att ta en lunch, vi köpte med oss subway o åt i solen. Var ett skönt avbrott.

Pallrade mig till gymmet i kväll, första gången på länge jag tränade, det var skönt, rensa tankarna en stund. Tankar snurrar i mitt huvud alla mina vakna timmar, gnager mig, tror det är därför man är så slut nu, man är inte van vid en sånn här situation.
Känns fortfarande så overkligt allt, som en dålig dröm.
Tror man kommer förstå när vi sålt lägenheten o jag flyttat in i en ny bostad. Då kan jag börja gå vidare med mitt liv. Nu är det ett väldigt konstigt mellanläge.
Jag befinner mig någonstans i livet jag aldrig trott jag skulle vara, men alla motgångar gör en starkare har jag hört. Jag hoppas inte det tar för lång tid tills den dagen jag känner styrkan igen, jag är trött på att vara den person jag är nu, det senaste halvåret har jag varit någon jag egentligen inte är, någon jag inte vill vara. Jag brukar annars se mig som en relativt glad person, denna ska tillbaka!

Nu ska jag göra mig iordning o lägga mig,inte likt mig det heller.

Ciao!

No comments: