Monday, August 03, 2009

Gah

I dag när jag skulle hem från jobbet ringde Erika mig och sa att hon fått gå av bussen för det var tokstopp på Valhallavägen, hon sa att Stranvägen kanske skulle gå snabbare och jag testade. Vet inte vad som tagit längst tid, tror det varit lika illa båda vägarna, jag satt på strandvägen 1,5 timme och kokade. Missade mitt träningspass dessutom.

Nu har David o jag kommit hem från en långprommis med hundarna i Haga Parken och ska äta middag.
I morgon ska jag minsann gå hem vid 16 så jag slipper de värsta köerna. Måste dessvärre ta bilen denna vecka då David ska till skåne och jag måste hem till hundarna. Trafiken har flytit på så bra i sommar, men i dag känns det som alla börjat jobba igen.

Helgen var toppen, lördag på dan var jag inne och såg pride med Erika, Sofie, Camilla , mamma & pappa. Var jätteroligt att se min kusin=)
Efter tåget satte jag o Camilla oss på ett fik och åt lite lunch.

På kvällen kom bithday girl, Rebbs hem till mig. Jag lagade middag till henne, sen snyggade vi till oss för en kväll på stan. Vi började på Humlan sen mötte Camilla upp oss och vi partade loss på Sture Hof. En super rolig kväll.

I går hade min kusin Maria kommit till Stockholm, så hon, Erika o Lotta kom in så gick vi till Bagelstreet och åt frukost. Efter frukosten åkte Rebecka hem och David gick hem med Pumba, vi andra gick till Vasaparken och åt glass. Var underbart skönt i solen=)
På kvällen såg vi sommaren med Göran tillsammans med Carro & Martin. Jätteolig film o trevligt sällskap=)

Nu ska jag äta middag=)










No comments: