Friday, August 21, 2009

Fredag!

Två arbetsdagar räckte för mig denna vecka, känner mig helt slut! Man hade behövt tors o fre för att komma igen efter semestern tror jag. Skönt med helg=)

I dag tog Stefan och jag bussen och åkte till det bästa pasta stället vid garnisonen! Mums!
På vägen tillbaka gick vi till systemet, när vi klev på bussen var min klänning lite snäv så jag flög fram mot busschaffören.
Han länger ut sig: - "Så du kommer ända fram du?" Sen skrattar han nöjt ha ha
När jag skulle sätta mig ner skämta jag med Stefan o sa att gå går det när man super till på lunchen.
När vi sen skulle av bussen tappade jag min mousserande jag köpt i golvet. Då hör jag en tant dra efter andan. Helt säker att hon trodde vi supit till det he he


Känns jättekul att London med Rebban är bestämt nu så man har nått att se fram emot. Brukar alltid kännas lite deppigt när man sett fram emot något och det är över. Så efter andra dagen på jobbet lämnade jag in en ledighetsansökan igen=)

Nu ska jag hälla upp ett glas vin, har fortfarande semesterkänslan i kroppen=)
Sen blir det tacos!

No comments: