Sunday, August 09, 2009

Bad

Har bloggat dåligt denna helg, har varit fullt upp.

I fredags var det middag hos Erika & Per, jättegott o trevligt!

I lördags vakande vi vid 10, gick ut med hundarna, gick förbi skomakaren, åt på Sandys. Sen åkte vi till Davids kontor o lastade ut saker, hem till mamma & pappa o solade. I går kväll träffade vi Anna & Erik på Boulebar, vi åt god mat, drack gott vin och spelade boule. David o jag vann=) Så då fick vi bjuda Anna & Erik på Pastise, dock skulle jag ej köpt till oss, förstod inte att det var en
bestraffning;-) Shit så äckligt!
David och jag trallade sen hem genom den härliga sommarnatten!

I morse började dagen med en promenad bort till bilen vid boulebar med hundarna, en härlig american breakfast hos Elle & Fredrik, sen poolhäng och bad på deras innegård=) Så sjukt mysigt!
Efter det mötte jag upp Matilda för lunch och promenad på Lilla essingen, jättemysigt att träffas, var så längesen!
Sen kom David och hämtade mig och vi åkte till Ikea och fixade klart köket. Dock hade tjejen som hjälpte oss sist ej sprarat mallen så vi fick göra om allt.
Det är 6 veckors levtid på bänkskivan så vi ska beställa den i morgon el tis, måste ta fram måtten på vår häll så det blir rätt=)
När vi varit på Ikea åkte vi till kungsholmens pizza och åt. Har ej ätit pizza på toklänge och kommer nog inte göra det så snart igen, Usch vad mätt jag blev!
Sen har vi varit hos Erika o lämnat nycklarna till min bil, hon kör in den i morgon.

Nu ska vi se Marley & jag=)

Bilder från tors o i går kommer i mrg

Ciao!

No comments: