Monday, August 31, 2009

En väldigt bra dag!

I dag ringde killen från Hornbach mig, han kunde få tag på golvet från kk boet- jippie! Så nu i kväll har vi varit där och beställt det. Verkligen det perfekta golvet, svart oljad ek, det är så snyggt! Vi har inte hittat något annat som är som detta!

Katarina som jag vickar för var och besökte oss i dag med sin tre veckor lilla Alice, jag o Calle åkte på lunchen och köpte lite söta, rosa saker till Alice. Hon var helt perfekt, jag satt och höll henne jättelänge, hon sa inte ett knyst=)


O bästa av allt i dag- mamma o pappa bjuder mig o Erika på karibienkryssning i februari på ett helt nytt fartyg=)De har tom en central park skapad på båten. Jag o Erika ska dela rum med balkong, vi kommer få det sjukt roligt!


Nu ska jag umgås med David som åker till malmö i mrg!

4 comments:

Elle said...

va härligt, låter underbart,,,puss

Christine said...

Nu hittade jag äntligen hit,vad spännande.
Nu kan jag komma tillbaka fler gånger och se vad som händer i ditt liv när vi inte träffas eller hörs.

Annika said...

Herregud vilka snälla föräldrar du har! Låter ju helt underbart!

MsEmsan said...

Ja det ska bli så underbart, jag är super glad!

Ja gumman, du är välkommen hit=)=)=)


puss på er girls