Sunday, November 23, 2008

Vinterland

Kylan har verkligen slagit till, fint när snön ligger=)

I dag har vi klippt Pumba och Rocky lite till, vi kör i omgångar då Pumba blir väldigt stressad. Han har dessutom varit låg efter händelsen i går, jätteledsen. Vi har försökt allt för att han ska bli glad igen, men utan framgång=( Hoppas verkligen han blir den glada, fina Pumba han brukar vara igen. Men jag förstår att blev skärrad, stackarn!

Efter det gick vi ner på stan, David köpte ett par jeans, jag en klänning och en ny vinterjacka. Jag är nöjd med den, tror den får följa med till London=)
Sen vi kom hem har David varit och tränat, jag känner mig fortfarande inte riktigt frisk och vågar ej riskera något. Jag har slappat framför tv:n, vikt tvätt och lagat middag=)

Nu är helgen slut, ny vecka i morgon, kort arbetsvecka eftersom vi är lediga på fredag! Ska bli skönt att komma iväg, hoppas planet inte ställs in pga flygkaos. Hörde att plan ställts in pga vädret i dag. Håller min tumme hårt!

Sov gott=)

No comments: