Friday, November 14, 2008

Oh Yeah

God morgon!

Var uppe tidigt i dag, tvättade håret och packade det sista. Så nu är min packning i Davids bil, han kommer hit med den efter lunch när han tvättat den. Service på hög nivå=)

Appråpå mitt hår, efter jag hade extensions har jag börjat vårda mitt hår bättre, så även fast håret fick utstå lite slitage under extensionstiden så kommer det bli bättre i längden.

Jag tvättar ej håret varje dag längre, jag sover med fläta, jag borstar alltid håret innan tvätt samt använder mer skyddande produkter.

Även fast det var fint med extensions är jag glad att inte ha det längre. Kunna dra igenom fingrarna i håret och slippa klådan=)

2 comments:

Anonymous said...

uuuuuuuuuuuäääääääääääääääääääääh kommer sakna dig min pärla//// iiiiingen förstååår hur dååååligt ja mååååår////

MsEmsan said...

Ha ha ha Kommer sakna dig med, men kommer ju hem=)