Wednesday, February 13, 2008

Stress

David prata med försäkringsbolaget i går angående min bil och hon sa att hon uttryckt sig fel och att man alltid måste betala självrisken- Fuck!
2000 papp. Inge kul o ha bil, allt e så dyrt jämt. Blir skönt o sälja den!

Känner mig tokstressad inför allt med lägenheterna, kan verkligen inte njuta av att vi ska flytta än.
Vill att visningen ska va nu, att budgivningen ska vara klar.
Då kommer jag kunna slappna av helt, då ska champangen korkas.
Känner lite bittersweet inför allt detta. Är tokglad och flytta in till stan, men jag kommer sakna mysiga hägersten helt klart. Kommer sakna vår lägenhet oxå.
Men samtidigt så är vår nya lägenhet superfin och vi vill bo inne i stan.

På söndag är äntligen visningen. Många tankar kring den också. Är utgångspriset för högt? Kommer det komma mycket folk? Är visningstiderna bra?
Är mäklaren tillräckligt engagerad?

Shit allt detta gör så att jag får ont i magen. Jag vill att det ska vara över. NU!

No comments: