Friday, February 15, 2008

Freitag!


Middagen i går var trevlig=) Tapas är verkligen sjukt gott.
Mötet med mäklaren gick bra, han hade med sig en ny mäklare också som även han kommer vara med på visningen. Båda ger ett bra och seriöst intryck.
Den nya mäklaren blev Pumba helt kär i, svansade efter honom och var påväg att gå ut när de skulle åka tihi=)
Denna bilden är tagen förra gången jag o Annika skulle på BSB, inte alls lång tid kvar tills vi ska gå på konserten. Shit vad kul det ska bli=)
Funderar på att färga mitt hår i denna färg i alla fall få lite mörkare i det igen, inte helt mörkt, men mörkare än jag har i dag.
Jag o Rebbs skulle tränat i dag men jag känner mig inge bra så vi får nog hoppa det=(
På söndag är det visning, är såååå spänd!
Tack o hej för mig!

3 comments:

A Princess Diary said...

Värsta snyggingen!

kristin said...

fin bild :)

MsEmsan said...

Tack tjejer tihi=)