Friday, February 08, 2008

Soooool!


Man är verkligen inte bortskämd med sol o sverige, men i dag skiner den! Man blir så lycklig=)
Får mig att längta mer till våren och sommaren, inte långt kvar!
I dag är det bara 77 dagar kvar tills NY=)
Vi har ju funderat en längre tid på att kastrera Pumba för han "översexualitet". Jag har tittat runt lite och fick tipset om kemisk kastrering. Det innebär att man sätter in ett chip, som en p-stav för människor. Håller ca ett halvår och ska ha samma effekt som en kastrering fast den inte är permanent.
Om man kastrerar på vanligt sätt kan det hända att hunden blir överviktig och jag är rädd att Pumba skulle bli nere för att man tar bort hans manlighet.
Ska prata med vetrinären om detta nästa vecka när de ska vaccineras.
Nu ska jag jobba vidare o Gott folk: DET E FREDAG=)
I kväll ska jag o Elle Pelle se Let's Dance=)

No comments: