Monday, February 25, 2008

Bra service=)

I går morse åkte David och köpte frukost och gav mig frukost på sängen, senare åkte han till apoteket och sen i väg för att köpa där med pasta=) O när han var ute med Rocky och Pumba på kvälls promenad åkte han iväg och köpte glass för min hals.

I dag kom han hem med lunch till mig och gick ut med Rocky och Pumba.

Han är helt enkelt underbar=)

I morgon ska jag nog till jobbet, febern verkar borta, har väldigt ont i halsen och är förkyld, men det funkar.
Kommer bli rastlös om jag e hemma en dag till...

Nu ska jag slappa=)

3 comments:

A Princess Diary said...

Men är du sjuk?? Usch ocg fy! Ska vi luncha på onsdag eller hur tror du att du mår? Kram

A Princess Diary said...

Yes, jag kan plocka dig! När vill du äta? 12? KRAM

Elle said...

ja, han e en superkille verkligen :-),,,hoppas du mår bättre idag ,puss o kram