Tuesday, October 02, 2007

Rockan=)


Här är en bild på när jag precis blivit hundägare för ca 2 år sedan. Lyckan var verkligen oändlig och är fortfarande=) Vet inte vad jag skulle göra utan mina små prinsar.
I dag ska vi till vetrinären och besikta Rocky, för Bitte "råkade" ju säga upp försäkringen och ringer inte när vi svarar så jag ska försäkra honom på egen hand.
Men eftersom han är 3 år så måste vi besikta honom. Hade hon aldrig sagt upp försäkringen hade jag kunnat skriva över den på mig bara.
Men varför inte göra saker så krångligt det bara går? Hon vägrar ju låta oss få lös honom trots att hon inte bryr sig om honom, hon vill ha en kull på honom. Nu har vi haft honom i 2 år och hon har ringt två gånger. En gång när Rocky skulle paras med en skabb hund som Rocky vägrade ligga med och en gång när hon ville vi skulle ta hemska Shakira som enbart gjorde inne....
När Rocky varit sjuk har hon hållt sig undan och inte velat svara för hon inte har råd... Vad tror hon vi skulle ha om han blev rejält sjuk och inte hade nån försäkring? Blir så arg när jag tänker på den människan!
Ska kontakta kennelklubben och se möjligheterna att få lös honom. Vi har ändå ett muntligt avtal med flera vittnen.
Nu-äta!

No comments: