Wednesday, October 31, 2007

Kiss myndigheter!


Samma dag jag köpte min bil så ställde David på den. Då fakturan för vägskatten fortfarande inte kommit kontaktade jag dem i går och de sa helt enkelt att något blivit fel trots att telefonen meddelat att min bil var påställd. Inget de kunde hjälpa mig med på telefonen, utan det gick bara och göra om via nätet eller telefon styrning. man är ju orolig när det kommer till myndigheter, de skickar ju till kronofogden på en gång utan påminnelse. Men har de gjort fel kan de inte hjälpa en.... Grrr våra svenska myndigheter!
Nu är den i af påställd så en faktura lär ju dimpa ner innan jag hinner blinka.
Skulle fixat håret i morgon men Elin ringde i dag o var tok sjuk, stackarn! Så nån gång nästa vecka blir det, då är jag fin tills jag ska till Elle=)
Nu måste jag jobba vidare,ciao!

No comments: