Thursday, October 11, 2007

Ibland så...

Funtar jag ärligt på att sluta dricka...

Gårdagen var rolig, jättebra föreläsningar, god mat o gott vin. Såg en liten stund på tennisen.
Sen gick jag o Rebecka vidare o mötte upp hennes ex o hans kompis på ackurat.
Där var det en kille som raggade på mig, jag förklarade vänligt att jag är upptagen men att han kan få min snygga "svägerskas" nummer (Erikas svägerska) o sagt o gjort så hade jag gett honom Sofies nummer.
Var dock lite full så jag glömde meddela Sofie detta,

I dag fick jag mail från Sofie att hon fått ett samtal från Max i natt och ville veta mer om honom. jag bad så hemskt mycket om ursäkt men hon sa att det inte gjorde nått o så skulle han ringa henne i kväll igen.
Kanske jag fått ihop dem i framtiden och dåkan de bara tacka mig=)

I dag har varit en bakis dag=(

Nu: efterlyst!

4 comments:

A Princess Diary said...

jaha, mitt kalas! ja det är den 15 december! kram

Anonymous said...

Men Emma, du var ju aldrig full =o)

MsEmsan said...

Nej helt korrekt uppfattat;-)

Elle said...

vi ska på middag hos lina o johhny ikväll :-)...men ni får jätte gärna komma förbi sen oxå, vore skoj, så vi får ses lite :-), typ vid åtta, du kan väl höra av dig på mobben eftersom jag inte kommer kolla min dator nu mer idag, pussis o kramis