Monday, March 19, 2007

Ny vecka!

I fredags var jag hemma igen, hade så fruktansvärt ont i ryggen, kunde inte röra mig. Åkte till läkaren, fick kortisomtabletter, i dag har jag varit o tagit blodprov, när jag får svar på dem ska jag få göra magnet röntgen. Inte kul. Men så jobbigt att ha så här ont. Nu känns det bättre, allt tack vare kortison tabletterna, men e väldigt stel fortfarande.

Men David och jag åkte ändå iväg i fredags till örebro. Det var trevligt, badade jacuzzi, åt gott och drack vin o drinkar. I lördags var vi ute och shoppade lite på örebros gator sen bar det av hemåt och singstar kväll hos Erika och Per. Dock inte så många av Erikas vänner ville sjunga, men vi sjöng mycket=) Hon bjöd på vin ,drinkar o snittar. Mycket trevligt!

I går började jag med min tenta sen middag hos mamma o pappa. Så det var en rolig fullspäckad helg=)

Bilder kommer senare, har fortfarande inget internet hemma=(

1 comment:

Elle said...

va jobbigt d där me ryggen, hoppas d blir bättre snart. kul att ni hade d bra i örebro i alla fall:-) får ses snart kram