Friday, March 09, 2007

Fredag, åter på jobbet!

Har varit på utbildning 2 dagar, att läsa och förstå bokslut. En väldigt tung men lärorik kurs. Så nu har jag en till tenta att göra i helgen. Har varit helt slut båda dagarna efter kursen, somnat i soffan. Så nu var jag åter på jobbet hade endel mail att beta mig igenom.

Träffade en jättegullig tjej på kursen förra veckan, hon var med även denna vecka. Men hon ska inte gå på fler kurser nu så det var trist. På kursen denna vecka var det mest bankfolk. Nu har jag inget på två veckor, rätt skönt, men samtidigt är det jättekul med kurserna.

När vi skulle äta lunch i går såg vi Tommy Nilsson. Men vi kunde inte se när de repade för fönstrena var täckta, vi hörde i alla fall basen.
I morgon är finalen, blir kul att se vem som vinner! Jag hade hoppats på att Jimmie skulle vara med men dessvärre inte=(

Måste jobba vidare nu!

So long!

No comments: