Thursday, March 29, 2007

Lyxfällan

Såg lyxfällan i kväll. Hemskt att man kan sätta sig i en sånn sits. Samtidigt så enkelt. Numera kan du få lån överallt till skyhög ränta o människor med dålig ekonomi som inte kan få lån på bank går dit... O försätter sig i en ännu värre sits. Sen jag fått mitt nya jóbb ser man mycket sånt. Folk som förstör sina liv, hamnar på livslång avbetalning.... Usch, inte kul. Man ska verkligen vara försiktig med sin ekonomi.

David var förbi hos Mailda i dag o hämta min Jimmy Jansson skiva. Ingen e gladare än jag i dag. Fast jag hade varit gladare om jag fått följa med till matilda!

I dag har jag ätit pannkakor med min pappa, ingen gör godare pannkakor än pappa! Sen har jag gjort ett välbehövligt fotbad, då e d vår!
I mrg behöver jag inte gå upp lika tidigt som i morse, har mammas bil!

No comments: