Friday, March 23, 2007

Helg äntligen=)


O jag fick internet hemma i onsdags efter närmare 5 månader, fantastiskt=) känns lite overkligt måste jag säga...


Fredag kväll o jag e hemma själv, ska sätta mig med min tenta senare när man granne slutar spela sin kassa musik så mina möbler flyttar sig. Men först e d lets dance. Jag håller på Martin o Cecilia, de är så duktiga o gulliga=)


I dag har varit en minst sagt intressant dag på jobbet, bland är min tjänst extremt rolig, man får leka detektiv=)


Nu ska jag fixa lite middag sen bänka mig framför tv:n.


Puss o hej

1 comment:

Elle said...

va synd att vi inte visste om varann, då hade jag ju kunnat komma o sällskapa dig!...söndag, får se om jag kan, jag har ju mitt examinations tal på måndag så vi kanske ska träffas i klassen o träna, men jag hör av mig.kram