Monday, December 11, 2006

Så var helgen slut!

I fredags efter jobbet åkte vi direkt till Arlanda och sedan till Piteå. Min kusin Magnus hämtade oss snäll som han är=)
Han har två söta Birma katter=)
Sen var det Sunes och sen sängen. I lördags gick vi upp tidigt, gick ner till stan sen vidare till sjukhuset och träffade farmor.
Farmor var relativt pigg,men satt i rullstol och hade sond. Men det var jättekul att träffa henne och hon var positiv och såg framåt. Hon verkar inte vilja ge upp ännu. Det känns skönt ha träffat henne! Sen vid två bar det av till flygplatsen igen.


Erika körde oss till Davids syster för vi skulle hämta bilen där. När vi kommer till Hägersten märker vi att David glömt vår väska i väsby. Så det var bara att vända och åka tillbaka igen.
Vi åkte till greken och köpte med oss mat. När vi skulle parkera träffade vi Kais som vi köpte lägenheten av. Han bjöd över oss på paj och drink. Vi tackade gladeligen ja=)
Kais har en papegojja! Hans namn minns jag inte, men det var nått speciellt. Kais och hans gäng är verkligen super trevliga! Så himla positiva och sociala människor. Kais jobbar på MTG ( skivbolaget) på ekonomi avdelningen. Men där tar inte hans talanger slut.
Han hade flera superfina tavlor han målat. När Kais visat mig dem och jag kommer tillbaka så David; " Visste du att Kais är kändis?" Så får jag se en hel vägg med utklipp från catwalken. Då visar det sig att han är designer. Han är känd i Italien och baltikum. Han funderar på att kanske göra något i sverige. Han har tom vunnit priser. Robert cavelli hade sagt till honom ;" Jag skulle inte vilja anställa dig, konkurrensen skulle bli för stor." Så himla häftigt! Jag och David fick en varsin halsduk av honom som han designat!
Han och hans tjej Camilla ska gifta sig i maj, han ska designa hennes brudklänning! Hur gulligt är inte det?!

I går var det hundmässan för hela slanten! Jag köpte tomteluvor och en massa smaskiga ben till hundarna. På kvällen var david och jag i Kista och shoppade!

Sammanfattning: En underbar, fullspäckad helg!

No comments: