Tuesday, December 12, 2006

Sova

Vad man önskar ibland att man inte behövde kliva upp, ibland vill man verkligen bara ligga kvar i sängen och sova! Som i dag, känner mig som en varböld efter en helgs allergi. Mina ögon är svullna och röda. Jag är trött och ser ut som en knarkare.
Men i dag ska jag träffa Matilda så det var värt att gå upp. Verkligen! Vi ska se på tv, som vi älskar att göra. Följa alla serier som går och bara vara. Det har jag saknat. Jag saknar att ha henne hemma. Är glad att hon är hemma.

Hade en dispyt med telia i morse. Beställde förflyttning på min abonemang för en månad sen, upptäckte i går att det inte var överkopplat. Ringde i morse och de hade tänkt debitera mig för förflyttning trots att det tagit en månad. Men då röt jag till minsann. Någon måtta får det vara!

1 comment:

Anonymous said...

Jaaa de ska bli skojsigt ikväll, mest bara för att träffas å prata skit som i gymnasiet... Inga luciakronor av snoppar nu bara =o) Puss o kram