Monday, December 28, 2009

Oj oj oj

Känner verkligen att jag varit dålig på att blogga, hänt mycket senast sist, bla mammas lyckade 60 års fest o en trevlig jul med familjen. Har även hunnit träffa Lina o Johnny endel o även Anna i går:-)

I dag har jag varit själv på jobbet, varit super mycket, nu har det äntligen lugnat sig lite o jag ska gå hemåt!

Nu är det inte lång tid kvar för mig här ca 3 veckor, och då är det ju endel ledigt på dem, ska bli skönt att sluta.

Just nu besiktas Kicki, får se om hon går igenom, verkstaden har dragit ut på tiden så hon är ej lagad än efter David blev påkörd i maj, hon ska lagas efter besiktningen, sen säljas, behöver ingen bil när jag kommer få gångavstånd till jobbet.

Nu ska jag stränga ner=)

2 comments:

Cin said...

Finally en uppdatering! Skönt med gångavstånd till jobbet.
kram

MsEmsan said...

Ja varit lite kass på't he he he kramar