Friday, December 21, 2007

Nu e jag tillbaka=)

Har inte hunnit blogga på ett tag.

Skulle jobbat med Lina i går men jag mår inge bra alls så hon var snäll o jag åkte hem o vilade. Mår inge bra alls i dag heller, pallrade mig ändå till jobbet men i kväll blir det bara hem och vila. Känner mig tok hängig. Mamma kom till jobbet med dinamint och alvedon, hon är snäll hon.

Annika kom med en jättetrevlig nyhet i dag, BSB kommer till Sverige den 14/4. Vi ska dit, vi måste! Tjihoooo!

Hade nyss vinlotteri, vann inget. Men fick en vinflaska i julklapp av Ola=) Han är snäll han!

I dag ska jag förbi Matilda och hämta tavlan till mamma o pappa o kläder jag vann i hennes aktioner. Sen ska tomte Emma räcka över en liten sak=)

Puss på ER alla! GOD JUL!

1 comment:

kristin said...

PUSS och god jul :)