Monday, December 17, 2007

En vecka kvar!

Bara en vecka kvar tills jul, shit vad tiden går!

I lördags hade vi det super kul hos Tessan, bra fixat gumman=)
För en gång skull glömde jag min kamera på jobbet så jag har inga bilder att lägg upp. Väntar på dig Tess, du knäppte endel=)

I går var det hundmässan, årets höjdpunkt. Varje år kommer jag på en ny ras jag gillar extra mycket.
Första året var det pomerian, året efter mops och nu i år dalmatiner. Men mops är den starkaste kandidaten hitills.
Köpte en mysig hundbädd, två reflexhalsband som blinkar, samt silvriga och blåa bajspåsar.
Hittade jättefina hundhalsband med schwaroski (?) kristaller, men de var rätt så dyra. Men väldigt fina.

Efter mässan bar det av till väsby och födelsedagsmiddag hos mamma o pappa. David orkade inte följa med, han har fått influensan, stackarn! Så han är hemma i dag med.

Drömde förövrigt att hela min lägenhet var invaderad med silver fiskar natten till i går. Så sjukt äcklig dröm, silverfiskar är bland det äckligaste jag vet och ta i trä så har vi inga i vår lägenhet.

Nu ska jag jobba vidare, en tung dag i dag!

131 dagar kvar

No comments: