Thursday, December 06, 2007

Dagen började kaos

Vaknade av att David ringer 8 och väcker mig, skulle gått upp två timmar innan men stängde av klockan=( Stress ut med hundarna, en snabb dusch, köer o var framme på jobbet halv 10.

Mina grannars fel att jag e så trött, de är totalt respektlösa. Händer ofta att de spelar musik vid tre på en vardagsnatt. I natt kom de hem halv fyra och höll på o stojja hur länge som helst i trapphuset, sprang upp o ner o prata sjukt högt. Så less på dem, kan ju inte ha normala jobb som de håller på på nätterna. Snart en varning till dem, mitt tålamod börjar ta slut. Man får så svårt att somna om när man blir väckt så där.Har tidigare påtalat för henne efter en fest att det är lyhört så hon bör tänka på det, men icke=(

Nu ska jag handla sen hem!

Chiop!

1 comment:

Anonymous said...

Prata med Marianne om detta omgående, så här kan ni inte ha det!