Tuesday, July 03, 2007

Oj då!

I går i bilen påväg hem.

Jag: Jag tror jag kommer få en lönesänkning.
David: Varför det?
Jag: Jag kallade Ola för bitch i dag.
David: Va??? Varför gjorde du det?Så kan du ju inte säga till din chef.
Jag: Jo, vi hade möte i dag, jag Malin och en kandidat till Malins tjänst och Ola sa att jag blivit lite mer bitchig sen jag började och jag sa att jag fått det från Malin. Då sa Ola att Malin varit rätt from när hon började på kredit. Och jag svarade att hon måste ju ha fått det från nån annan, alltså att Ola var bitchen. Det tyckte han inte var så kul så han sa; Nu är Emmas lönerevision klar. Ha ha ha
David: Ok, då är det ju lugnt. Önskar också att jag hade en sånn rolig chef.


Ja han är verkligen rolig=) Även om jag skämtade vet jag inte om han uppskattade att bli kallad bitch, han tyckte inte det var så manligt;-)

No comments: